Serwis gwarancyjny

Wysoką jakość użytkowania wózków widłowych oraz zadowolenie i bezpieczeństwo dla naszych klientów zapewniamy profesjonalną obsługą serwisu gwarancyjnego.

Szybka i profesjonalna obsługa serwisowa to produkt dziś powszechnie poszukiwany i ceniony przez klientów.

W trosce o wypełnienie zobowiązań gwarancyjnych, pilnujemy terminów przeglądów gwarancyjnych za naszych klientów oraz dodatkowo programujemy sprzedawane przez nas wózki, pod kątem terminów wykonania przeglądów gwarancyjnych.

_B6C2878 Image_0342CRW_2494Image_0317

Serwis LOGIS wykonuje przeglądy starannie i szybko, niezależnie od stopnia skomplikowania wózka, stosując przy tym zawsze oryginalne i niezawodne części zamienne oraz materiały eksploatacyjne.

Nasi konserwatorzy posiadają wszystkie, wymagane przepisami, uprawnienia UDT, które uprawniają do dokonywania okresowych przeglądów wózków widłowych oraz odpowiednie kompetencje i przygotowanie zawodowe.

Zawsze wykonujemy przeglądy gwarancyjne w terminach dogodnych dla naszych partnerów.

Kontakt z biurem Serwisu:
Tel. + 48 61 6646 960
Fax. + 48 61 6646 961
E-mail: serwis@logis.pl

Serwis pogwarancyjny

Naszym klientom, po okresie gwarancyjnym, zawsze proponujemy kontynuację współpracy i profesjonalną opiekę nad wózkami. Odpowiednie użytkowanie, właściwy serwis i konserwacje, zapewnią dalszy komfort pracy i właściwe funkcjonowanie wózka. Istotne znaczenie ma również znajomość historii użytkowania i funkcjonowania wózków, dostęp do oryginalnych części, właściwe wsparcie techniczne producentów wózków.

Odpowiednio wyposażone magazyny w części zamienne do wielu marek wózków widłowych umożliwia nam szybką realizację bieżących awarii. Odpowiednie wyposażenie samochodów serwisowych w części i narzędzia sprawia, że zdecydowana większość awarii jest usuwana przy pierwszej wizycie serwisu!

Aby zapewnić komfort pracy, zawsze proponujemy naszym klientom 3 rodzaje umów serwisowych, odpowiadających indywidualnym wymaganiom naszych klientów oraz zapewniających kompleksową obsługę.

Kontakt z biurem Serwisu:
Tel. + 48 61 6646 960
Fax. + 48 61 6646 961
E-mail: serwis@logis.pl

Naprawy bieżące, remonty, konserwacje


Serwis LOGIS posiada odpowiednie kompetencje do wykonywania napraw bieżących i remontów większości marek wózków widłowych. Mobilny serwis i specjalistycznie wyposażone samochody serwisowe umożliwiają wykonywanie napraw w siedzibie klienta lub w warsztacie firmowym. 


Posiadamy firmową halę serwisową, przygotowaną i wyposażoną w sprzęt do prowadzenia kilku napraw lub remontów równocześnie, zarówno wózków widłowych, jak i maszyn i urządzeń, z zakresu mechaniki, elektromechaniki i elektroniki. 

W
ramach napraw i remontów między innymi wykonujemy:  

ü Naprawy i regeneracje elementów hydrauliki siłowej
ü Remonty silników i skrzyń przekładniowych i automatycznych
ü Regenerację masztów, podzespołów (siłowniki, tarcze sprzęgła), układów zawieszeń i in.
ü Naprawę i rozbudowę instalacji
ü Wymianę ogumienia
ü Naprawy i regeneracje elementów hydrauliki siłowej

Udzielamy gwarancji na każdą wykonaną naprawę oraz na montowane nowe części!
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i odpowiednie katalogi części do wielu marek wózków.  

Na czas remontu lub naprawy proponujemy Państwu możliwość skorzystania z wózka zastępczego, w ramach wynajmu krótkoterminowego. Skorzystanie z takiej opcji nie powoduje utrudnień i przestojów w Państwa pracy.

W naszej ofercie usług serwisowych znajdziecie Państwo również:
· Montaż instalacji gazowych
· Montaż dodatkowego oprzyrządowania lub osprzętu.

Kontakt z biurem serwisu:
Tel. + 48 61 6646 960 
Fax. + 48 61 6646 961
E-mail: serwis@logis.pl

Doradztwo techniczne


Z myślą o interesach naszych stałych klientów przygotowaliśmy usługę doradztwa technicznego.

Wprowadzenie takiej usługi wynika z faktu, iż wiele zgłaszanych problemów z wózkami jest wynikiem niewłaściwej obsługi lub posiada drobny charakter i nie wymaga wizyty serwisanta.


W ramach usługi doradztwa technicznego gwarantujemy:

ü gotowość experta do udzielenia porady technicznej
ü przekazanie ważnych instrukcji w zakresie użytkowania wózka
ü telefoniczne wsparcie przy rozpoznawaniu kodów błędów
ü wskazówki w zakresie usunięcia błędów
ü wskazówki w zakresie przywrócenia prawidłowej pracy wózka
Profesjonalną pomoc na telefon w usunięciu usterki to czysta oszczędność i korzyść dla naszych klientów, wynikający z minimalnego czas postoju wózka i wstrzymania prac w magazynie.

Kontakt z biurem serwisu:
Tel. + 48 61 6646 960
Fax. + 48 61 6646 961
E-mail: serwis@logis.pl

Diagnoza na telefon

Nie zawsze konieczny jest przyjazd serwisu do siedziby klienta, aby rozpoznać przyczynę awarii wózka. Często korzystniej jest ustalić przyczynę awarii przez naszego eksperta z klientem telefonicznie. Właściwa diagnoza problemu na telefon, określająca parametry pracy wózka, opis występujących błędów czy wyświetlanych wartości pozwoli na szybkie i precyzyjne usunięcie awarii już przy pierwszej wizycie serwisanta! Często również może dojść do usunięcia problemu przez klienta, dzięki właściwej instrukcji naszego eksperta.

Szybka i pewna diagnoza na telefon to redukcja czasu przestoju wózka i zwiększenie efektywności pracy wózka i magazynu.

Kontakt z biurem serwisu:
Tel. + 48 61 6646 960
Fax. + 48 61 6646 961
E-mail: serwis@logis.pl